práce
7. 1. 2008
Práce na Mafii 2
Vydáno dne 08. 04. 2005 (1872 přečtení)
IS nabírají nové lidi, především na práci na Mafii 2, pak ale také na nový tajný projekt Dana Vávry, do týmu Hidden and Dangerous a do pobočky ve Zlíně na tvorbu již známého Enemy in Sight.
My si rozebereme především lidi, které IS potřebuje pro tvorbu Mafie. Jsou to 3d grafici - ti hlavně na tvorbu objektů v 3D Studiu Max, takto se tvoří vlastně všechno, od aut přes domy až po modely postav;
2D grafici - pro tvorbu textur, protože každý objekt ve hře se musí otexturovat a toto není zrovna snadná práce;
animátory - pro práci s motion capture - to je pro pohyby postav, a to jak celého těla, tak obličeje, IS používá nejnovější optický motion capture, který nevyžaduje známe senzory na tělech herců
designéry/scriptéry - pro tvorbu misí ve scriptovacím jazyce - toto je velmi důležitá práce, tito lidé vlastně většinou jenom podle hrubého nástinu o čem hra bude musí celou misi podrobně navrhnout a poté celou naskriptovat aby se všechno chovalo tak jak má.
Je to určitě zajímavý výčet, ale co to vlastně znamená? Hlavně to, že na Mafii 2 se pracuje, a určitě je už námět dobře zpracován, příběh už bude ucelený, teď jen zbývá hodně hrubé práce s pečlivou tvorbou například města, automobilů a postav. Až budou vlastně tyto vci skoro hotové, pak se teprve může začít dělat na misích dopodrobna, protože dokud není město a nejsou vytvořené interiéry tak by se mise těžko scriptovaly. Takže na Mafii 2 zbývá ještě hodně práce, ale doufejme, že se to autorům podaří v co nejkratším čase co nejkvalitněji.
Vydáno dne 08. 04. 2005 (1872 přečtení)
IS nabírají nové lidi, především na práci na Mafii 2, pak ale také na nový tajný projekt Dana Vávry, do týmu Hidden and Dangerous a do pobočky ve Zlíně na tvorbu již známého Enemy in Sight.
My si rozebereme především lidi, které IS potřebuje pro tvorbu Mafie. Jsou to 3d grafici - ti hlavně na tvorbu objektů v 3D Studiu Max, takto se tvoří vlastně všechno, od aut přes domy až po modely postav;
2D grafici - pro tvorbu textur, protože každý objekt ve hře se musí otexturovat a toto není zrovna snadná práce;
animátory - pro práci s motion capture - to je pro pohyby postav, a to jak celého těla, tak obličeje, IS používá nejnovější optický motion capture, který nevyžaduje známe senzory na tělech herců
designéry/scriptéry - pro tvorbu misí ve scriptovacím jazyce - toto je velmi důležitá práce, tito lidé vlastně většinou jenom podle hrubého nástinu o čem hra bude musí celou misi podrobně navrhnout a poté celou naskriptovat aby se všechno chovalo tak jak má.
Je to určitě zajímavý výčet, ale co to vlastně znamená? Hlavně to, že na Mafii 2 se pracuje, a určitě je už námět dobře zpracován, příběh už bude ucelený, teď jen zbývá hodně hrubé práce s pečlivou tvorbou například města, automobilů a postav. Až budou vlastně tyto vci skoro hotové, pak se teprve může začít dělat na misích dopodrobna, protože dokud není město a nejsou vytvořené interiéry tak by se mise těžko scriptovaly. Takže na Mafii 2 zbývá ještě hodně práce, ale doufejme, že se to autorům podaří v co nejkratším čase co nejkvalitněji.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář